Tisdagar är jämt såhimla sega..

Kategori: Min vardag


Ohh pfft, tisdagar i skolan är verkligen jättelånga, men idag kanske det ändå var rätt okej..
Kollade bla. på Vingar av glas, jag älskar verkligen den filmen, den får 4 av 5 toasters, kanonkul (y'
Haha iallafall sen dess att jag har kommit hem har jag typ inte gjort mer än att suttit vid datorn och
lagat mat. 

Tänkte berätta lite om morgondagen, för jag kommer nog inte blogga förens sent imorgon :)
Jag kanske gör ett tidsinställt inlägg som kommer imorgon på morgonen, vi får se!
Iallafall, imorgon är det 1 december, det har ingen missat va? Men det är också Världsaidsdagen.
Så med Svenska kyrkan ska jag och mina konfermandkompisar samla in pengar och ge ut gratis
varm choklad (om jag inte minns fel). Men vi ska iallafall samla in pengar på stan för att förminska
antalet smittade av aids eller liksom ge pengar till de fattiga länderna så dom har råd med medicin mot hiv. Så vi kanske ses imorgon på stan!

Det blir ett modeinlägg imorgon, lite från Gina Tricos kollektion som jag gillar!

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: