25minutare i solariumet, skönt!

Kategori: Min vardag


Det var väldigt länge sen jag solade så passade på idag med mina kompisar :) Kanske går iväg och solar någon mer gång i veckan (jag vet att det inte är bra, men man lever ju bara en gång.. eller hur?) :D Nu ska jag städa lite sen äta kvällsmat sen streetdance, *ohhyeah*! I veckan händer det väl inget speciellt, ska nog träffa Ebba på onsdag sen på fredag ska jag nog på restaurang med mina homies, vi får se!

Jag solar på Sun² vid Shanghai, ett jättefräscht ställe (fast det är nog lite dyrare än andra ställen)
Btw. det är inte jag på bilden, min kompis!

bloglovin
bloglovin

·
Postat av: ebba nilsson

yey :D när slutade du nu igen?<3

2011-02-28 · 18:49:11
URL: http://ebbanilssonn.blogg.se/
Postat av: ninna

asbra solarium, dom bytte rör för ett litet tag sen så det visar ju att man får liksom det man betalar för :D

2011-02-28 · 18:53:24
Postat av: carl

hahaha sol studio är det bästa solarium

2011-02-28 · 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: