FRIDAY NIGHT.

Kategori: Min vardag



Lite halvgammal bild på Fanny & mig - Igår vid halvtio på kvällen stack jag till Fanny och gick ut och spelade basket vid Sörbyskolan, på vägen såg vi en fågel som nästan höll på att dö.. Den rörde bara huvudet och hade vingarna åt sidan.. :( Vi gick vidare efter ett tag och började spela, sen helt plötsligt tänder sig omklädningsrummet och vem fan tränar så sent egentligen? INGEN :( Sen släcktes den och du anar inte hur rädd jag var.. Sedan tändes en annan lampa i skolan.. Sedan skrek Fanny skithögt och sa att det var en hare bakom mig och då vände jag mig om och skrek ännu högre och fick värsta pulsen haha.. Vi skrämde upp varandra genom att snacka om spöken och grejeer. Fan vad jag hatar mörker ibland!

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: