julmarknad

Kategori: Min vardag



Tjena mittbena! Just nu sitter jag och pratar med några väldigt bra personer :D Idag har jag varit lite seg med bloggandet men det är för jag har gått runt hela Almby och delat ut reklam om julmarknaden vi ska ha nästa fredag! Vi ska samla in pengar till Polenresan i vår så då kommer vi sälja smycken, julgodis och sånt gott :D Värsta julstämningen och det kommer bli jättemysigt! Kommer även andra folk/småföretag och ska sälja saker där, så invig julen med att gå på vår marknad :D

Fredagen den 9 december vid Navets skola, kommer finns mycket att köpa (smycken, julsaker, julgodis), chokladhjul osv. Bara att komma mellan 14.00 - 23.00.. ALLA ÄR VÄLKOMNA! Köp saker och stöd våran resa till Polen + hälsa gärna på mig! Hoppas ni alla kommar, puss!

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: