GYMNASTIK

Kategori: Videoinlägg



Idag körde jag rondat flickis flickis som jag typ inte gjort på 3,5 år! Superkul, körde även 360 graders skruv på trampett alltså helskruv. Så nu känner jag att jag börjar komma igång med det här! Även skitkul att Fanny testade träna idag, alltså min kompis som inte tränat gymnastik sen typ 5-6 år sedan.

Nästa vecka drar jag iväg till Polen, i veckan kan ni förvänta er inlägg om Vietnamkriget, hur jag gör för att få så långt hår, mina nya jeans, mitt nya linne och annat smått & gott!

·
Postat av: Ebba Lundh

SV: Haha ja, så himla jobbigt läge när man märker att alla ens bilder på bloggen är typ bara på mat haha! :D

2012-04-26 · 11:04:36
URL: http://ebbalundh.blogg.se/
Postat av: Sandra Jawad

Hejhej! Ska du tävla i lund i helgen, superfiin blogg verkligen! Kram:)

2012-04-26 · 20:56:45
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

fattar inte hur du vågar göra "flickis" ser as läskigt ut!!!

2012-04-28 · 22:07:34
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: