MAKE UP FROM MAC

Kategori: Vietnam 2012



Alohaaa alla glada, ledsna, arga, trötta eller vad nu ni är! Just nu sitter jag på hotellrummet, ska snart sova men är inte särskilt trött. Imorgon ska jag till Cu Chi-tunnlarna, det kommer bli riktigt spännande. Idag har jag shoppat på Saigon Square och ett annat stort shoppingcentrum (liknande Marieberg i Örebro). Jag har även gått en stund på nattmarknaden, Ben Thanh-marknaden och ätit på Subway :D

På måndag åker jag hem och då väntas en 24-timmarsresa från dörr till dörr. Kommer hem på tisdag morgon, vilket känns väldigt bra för då har jag tid att packa upp och allt när jag kommer hem. Skönt det ska bli att sova hemma i min egna säng, dock är det ju typ 30 grader kallare hemma än här i Saigon? Kommer frysa ihjäl i dom kläderna jag har med mig.. :o

·
Postat av: S a n n a

Glad Påsk :)

2012-04-07 · 18:00:17
URL: http://trueefriends.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: