31 December

Kategori: Inköp


En utav mina nya älsklingar, såhimla nöjd. Måste dock köpa en vit tubtopp att ha under, annars får man se lite för mycket - Idag är det nyårsafton och jag ska tillbringa kvällen med fina vänner, god middag, roligheter och fyverkerier. Den enda nackdelen med denna dag är att Filiph inte är här och jag får därför ingen nyårskyss haha. Får väl göra en slängpuss i luften vid tolvslaget eller något liknande.. Hoppas ni får en galet bra kväll! ♥

·
Postat av: ♫♪ sandra T

fin!

Svar: det tycker jag med haha! vet inte om jag kan tacka för något som inte jag gjort själv hihi
Hedvig Gustafsson

2012-12-31 · 12:36:30
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: L

Hur mkt kostade den? ^^ är du och Filiph tsm? :D gott nytt åt sötis!

Svar: 309 kronor tror jag för att vara exakt haha! Typ, nästintill, vi vill bara inte att det ska gå så fort fram :D Gott nytt år på dig med, vem du nu är "L"! :)
Hedvig Gustafsson

2012-12-31 · 14:11:39
Postat av: Jojo

Gott nytt år!

Och fint linne!:)

Svar: Detsamma, fast klockan tolv hahha :) Tack så mycket :)
Hedvig Gustafsson

2012-12-31 · 15:47:45
URL: http://www.jojosmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: