That's my drug

Kategori: Inspiration


Är det bara jag eller blir att färga håret typ som en drog? Inte så rättvis bild på färgen men. Anyways, fixade iallafall till min ombre nyss. Har nu ännu mer ljusbrunt i en stor del av håret med en liten smak av gingeroranget därför jag är asiat och att bleka håret är då inte lätt. Imorgon är det julafton, är inte jättepepp. Hur som helst ska jag inte gå och deppa över saker man i nuläget inte kan göra något åt. Ska till min fina på julaftonsmorgonen och ge henne min julklapp samt ta en liten morgonfika. Så trist att hon måste fira sin julafton på sjukhuset!  :(

Annars då? Tänkte fixa granen nu med pappa, har inte så mycket att berätta. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på film i min ensamhet, äta gott och dricka gott! Ska även hinna med slå in dom sista julklapparna och packa lite. Btw. fasen vad sugen jag är på att fylla garderoben med nya kläder nu. Endast fyra dagar kvar till Stockholm och jag kan snart inte vänta mer. Men det går snabbt, åh vad jag längtar.

·
Postat av: Filiph Carlén

Snyggt värre hörru♥

Svar: tack filiph! ♥
Hedvig Gustafsson

2012-12-23 · 17:24:52
URL: http://carlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: