LISTEN TO YOUR HEART

Kategori: Frågor och svar


Såhär ser jag ut nu på morgonkvisten, ska iväg och jobba om en halvtimma. Både shortsen och linnet är från Gina Tricot i Göteborg. Ska borsta tänderna, sminka mig och sedan springa iväg. Hoppas det är lite varmt ute iallafall för jag har ju som sagt på mig bara shorts & linne haha :D


SVAR: Hej på dig, åh tack så mycket! Jag ferie-praktiserar (typ i princip samma sak som sommarjobbar) inom äldreomsorgen på Ängen som också är en vårdcentral som ligger i Ladugårdsängen. Jag jobbar med dementa! Stormtrivs faktiskt, trodde aldrig jag skulle göra det. Kram :D

·
Postat av: Ebba Lundh

Åh vilken fin bild Hedvig!!♥

2012-07-03 · 10:41:52
URL: http://ebbalundh.blogg.se/
Postat av: Quynh Dang.

Hejsan sötis, nu har du chansen att fråga vad som helst om mig har nämligen en frågestund, hade varit skit kul om du frågade något!



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: