NU SKA DET BRÄNNAS FETT

Kategori: Videoinlägg




Två korta gymnastikvideos när jag gör två övningar.
Hur gammal kan jag egentligen vara där? 8, 9 kanske? Haha, rätt duktig för att vara i den ålder iallafall! Men nu om typ en timma börjar träningen, så ska käka lite woopii!!

Idag på idrotten brännde jag F.E.T.T, först hade två i min klass ett hyfsat jobbigt träningspass/uppvärmning.. Konditionsgrejen var iallafall jobbig då jag fick håll för vi har lunch innan maten haha. Sedan dansade jag & Olivia till Euphoria och sjöng som bara den i omkläningsrummen! Tror jag blir av med rösten för all framtid :D

·
Postat av: Elin♥

Hahahaa, vore roligt! Älskar att resa men det blir inte av så ofta tyvärr. :(

Vad har du gjort idag förutom att bränna fett? :D ♥

2012-03-19 · 19:25:46
URL: http://elinr.blogg.se/
Postat av: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

haha hoppas du har kvar nån röst ;)

2012-03-19 · 21:13:29
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS, lottar ut valfritt smycke från Bicone Design till ett maxvärde av 200 kronor! KIKA IN!

2012-03-20 · 15:28:52
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Ninna

Haha men gud, läste inte att det var gamla klipp så trodde att det var från nu. Jag ba "vaaa....."

2012-03-20 · 18:55:49
Postat av: Sandra Jawad

Hejhej! Otroligt fin blogg, jag älskar den!! Tränar du gymnastik nu?:)

Kramar sandra

2012-03-21 · 07:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: