Födelsedagsfirande

Kategori: Min vardag


Direkt efter skolan igår så mötte jag upp Anh, vi köpte present till Bussaba och pennor till mig (så jag kan fylla min bok med färger). Jag och Anh har nämligen gått och köpt varsin skrivbok där vi skriver massa gossip och om livet. Min bok är även fylld med en hel del namn haha.. ;) 

Efter de snabba köpen på stan så drog vi hem till henne, åt prioger, lyssnade på musik och gjorde oss iordning. Åkte vidare till Bussaba som fyllde 17 år igår, där det var mycket härligt folk! Vi åt thaimat som hennes mamma lagat, snackade, skrattade, sjöng, dansade och åt tårta. Träffade även på en tjej som jag skrivit med för typ 5 år sedan på MSN haha, sjukt kul att världen är så liten ibland! :D

·
Postat av: emma ~ sjufoto! ★

fin blogg du har! :)

Svar: tack så mycket!! :D
Hedvig Gustafsson

2012-11-10 · 17:18:43
URL: http://sjufoto.blogg.se
Postat av: Frida

Vad mysigt det låter!

Svar: Jadå, det var jättemysigt & bra! :)
Hedvig Gustafsson

2012-11-10 · 17:51:20
URL: http://www.fiftyhearts.devote.se
Postat av: Anonym

Skit bra blogg! Skulle du inte kunna visa hur du gör när du skriver i din bok med färger oså och hur du "satt" upp allt? Asså om du har olika kategorier eller så ..om du förstår hur jag menar, eller att du gör ett exempel på något papper, kram!:)

Svar: Tack så mycket! Jo, det kanske jag skulle kunna göra. Alltså jag gör inget speciellt, skriver bara datum och med olika färger. Kanske vissa ord är en viss färg och rubriken en annan. Sedan nytt stycke kan också vara en annan färg :) Kram!
Hedvig Gustafsson

2012-11-11 · 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: