Spräcker nu min bubbla

Kategori: Min vardag


Även fast det är jobbigt så kommer jag nu blunda för det jobbiga & blicka framåt • Har varit lite off från bloggen, finns många anledningar men den största är väl att jag har höstlov och är med mina kompisar. Hela helgen var släkten här och igår var jag med Anh och Olivia som sedan sov här. Vi åkte Epa, skrattade och snackade. Idag så red vi, åt på Subway och planerade lite inför morgondagen. Nämligen halloween! Herregud vad kul, alltså träffa fina vänner, bara släppa allt jobbigt, skratta och ha det roligt. Som den riktiga Hedvig alltså :D

Imorgon ska jag äta lunch med Nils som jag inte träffat på evigheter, vi ska även reservera bio. Herregud vad jag saknar den pojken. Ska även färga min kompis hår och förbereda mig inför kvällen!
 

·
Postat av: K I M M Y △

Älskar din nya design! Skit fint ~

Svar: Åh vad kul, tack så mycket!! :)
Hedvig Gustafsson

2012-10-30 · 22:23:42
URL: http://kimmily.blogg.se
Postat av: ebba

din blogg är så himlans bra!
Föresten kan inte du göra ett inlägg där du förklara hur man laddar upp bilder på weheartit. Jag förstår inte riktigt, jag följer dig och har sett att du laddar upp egna bilder. Och i slutet, sluta aldrig att blogga!

Svar: Åh, tack så mycket gulliga du!Jo, det skulle jag kunna göra, annars kan du lägga till mig på facebook så kan jag förklara. Är inte säker på att så många vill läsa hur man laddar upp bilder där :)

Haha söt du är, ska försöka att inte göra det!

Hedvig Gustafsson

2012-10-30 · 23:11:42
Postat av: ▲ J0Z

riktigt snygg bild!!

Svar: tack så mycket, tog den för typ tre år sedan :D
Hedvig Gustafsson

2012-11-15 · 20:53:41
URL: http://bedeliciious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: