Fredagsmys med bästisen

Kategori: Videoinlägg




En kort video från igår natt när vi låg i sängen och Nils spelade gitarr · Igår var det fredag, helg är såhimla skönt! På eftermiddagen gick jag på stan med mormor och bjöd henne på fika. Älskar henne hur mycket som helst! På kvällen åkte jag hem till Nils, vi handlade cola, kebab och åt popcorn. Samtidigt som vi kollade på American Pie, spelade lite gitarr, lyssnade på musik, snackade och bara chilla galet helt enkelt haha! Jag diggar den där killen till tusen :D

Det har även varit folk som stöttat mig dom senaste veckorna väldigt mycket, ni är underbara! Alla fina ord som jag försöker ta till mig, när jag är nere & mår dåligt så lyfter ni upp mig från marken med kloka ord. Jag tror ni själva vet vilka ni är, alla borde känna folk som er ♥

·
Postat av: It's just moi!

myspys!

Svar: None
Hedvig Gustafsson

2012-09-22 · 15:54:04
URL: http://ilromanista.se/
Postat av: junio

Sv: Mm, förstår det :) Kram!

2012-09-22 · 21:45:40
URL: http://junio.blogg.se
Postat av: sssophiies.blogg.se

- Jo jag tycker det va jättefint och långt :D
Jag vill också vara helblond från början, just nu har jag bara väldigt många slingor som gör att det ser blont ut, men man ser brunt på mig också :/

Svar: Tack så mycket :D Jaa, det ser ju rätt blont ut! Men du kan väl ändå färga blont om du vill? :D Mitt skulle liksom bli gult om jag färgade blont haha :)
Hedvig Gustafsson

2012-09-23 · 12:14:54
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: