Hålla allt inne

Kategori: Min vardag


Finns en magisk gräns av hur mycket en människa klarar av. - Folk undrar varför jag inte uppdaterar. Är glad att jag har hyfsat många trogna läsare trots att jag inte uppdaterar. Men har ingen ork eller lust just nu. Har nästan gjort klart en helt ny design men väntar på att bli fotad i studio för en fin header! Vilket jag hoppas kommer ske v.18, alltså nästa vecka. Då kommer jag säkert få lite motivation tillbaka, har redan förberett massa inlägg. Så det blir nog toppen! Skriver på min facebook-sida som du hittar HÄR, när jag uppdaterar igen.

Förövrigt önskar jag alla som har nationella prov nu på våren ett stort lycka till. Håll ut, inte länge kvar till sommarlov!

·
Postat av: Jojo

Kul med en nu header! Hoppas du får en fortsatt bra dag!:)

Svar: jaaa, det kommer bli lite ändringar i designen :D tack så mycket, detsamma!!
Hedvig Gustafsson

2013-04-24 · 16:28:44
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Amanda

Hehe naaaw tackdu!! hehe jaaa de är finare på blogg.se men man får bättre och roligare respons på nattstad... men jag vet inte:( jättejobbigt och flytta över inlägg osådär!

Svar: ah okeej :(
Hedvig Gustafsson

2013-05-18 · 16:22:41
URL: http://www.nattstad.se/amanthas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: