Evolution of smooth

Kategori: Inköp


EOS lipbalm - Igår kom jag hem efter tre härliga shoppingdagar med min fina vän Anh. Tror jag inte skrattat så mycket som jag gjorde på länge, vi skrattade så vi grät. Det är nog mer ett internskämt och tror inte ni skulle skratta om jag berättade. Men de som jag har på min snapchat fick nog sig ett litet smakprov. Man har inte en enda tråkig minut med den tjejen typ. Eller jo, men för det mesta så är allt så himla kul. 

Är sjukt nöjd över det jag shoppade och vare sig ni vill eller inte så kommer jag visa upp vad jag köpt för jag vet att det ger inspiration till många. Mitt rosa EOS lipbalm skrev jag på min önskelista och jag fick det inte för mamma ville inte lägga 90 kronor på en liten boll med läppbalsam i. Det luktar hur gott som helst och perfekt att ha i väskan. 

Har ätit god mat under dessa tre dagar, fått ont i fötter och ben. Krigat bland rean och köat i affärerna. Haft det riktigt bra men en natt räcker nästa mellandagsrea. Våra pengar var nästan slut dag tre så vi chillade mest och åt. Nu kan jag inget annat än tagga till nyårsafton, kommer nog bli hur bra som helst!

·
Postat av: Lina Johansson

Åh vilken fin blogg du har!

Vill du göra ett bloglovinbyte?

Svar: Åh tack :D
Ja visst, blev din 226:e !!
Hedvig Gustafsson

2013-12-30 · 17:46:33
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: Toril Andershed

Åh de är så himla bra, jag fick ett grönt i julklapp! :D

Svar: Jaaa, älskar min lilla rosa hihi!! :D
Hedvig Gustafsson

2013-12-31 · 12:33:07
URL: http://andershed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: