Can't Wait

Kategori: Min vardag


Kan inte vänta tills jag ser han kliva av tåget, möter honom med världens kram & inte släpper taget - Åh vad jag älskar lockigt hår, ännu bättre när jag verkligen får till det. Inte alltid det blir bra ju. Imorgon är det onsdag, mitten av arbetsveckan, ska bli så skönt med lite helg och shopping!

Annars då? Jo, jag borde ligga i sängen och sova nu. Går upp vid sextiden varje dag för att hinna med pendeltåget och komma i tid till praktiken. Bäst att lägga sig, prata lite med Filiph, spela lite Hayday, Candy crush och sedan sova. Godnatt, sov gott. Dröm sött! ♥

·
Postat av: Elina

HAHAHAHA neeej xD hayday och candycrush har gjort mig beroende!! men sitter fast vid en level hela tiden :(

fin Bild <3

Svar: HAhahhaha jag med :(
Tack :D
Hedvig Gustafsson

2013-02-26 · 22:45:16
URL: http://pinksbabykin.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag ska till Stockholm snart och undrar vart den hollister affären som du var inne i låg. För jag ska bo på ett hotell i närheten av tågstationen, alltså i gamla stan! :)

Svar: Den ligger i "Gallerian". Du kan gå under plattan och sedan upp i Gallerian! :)
Hedvig Gustafsson

2013-03-04 · 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: