westfield hollister

Kategori: Inköp


När jag och Olivia åkte tunnelbanan till Westfield köpcenter i Stratford så hittade jag det här på Hollister, samt en bodyspray till Filiph. Har dock fått för mig att de bara använder sånt i USA men det var en utav sakerna jag köpte åt honom i London. Ungefär som parfym fast mer som en hårsprayburk.

Igår fick jag lust att gå på bio så då åkte jag och Filiph in till stan och åt på Saigon och sedan såg World War Z (3D). Varför vi valde just den filmen var väl för att jag såg att Kenza hade sett den och hon tyckte den var jättebra. Jag och Filiph älskar zombiefilmer så den blev perfekt, hann även med att skrika till några gånger under filmen haha! Nu har han åkt till Ånnaboda för lite crosstävling och jag ska övningsköra med pappa innan jag ska träffa min moster, mormor, min kusin och kusinbarn.

·
Postat av: Elin

Snyyggt!

2013-07-27 · 17:49:14
URL: http://elinklintman.blogg.se
Postat av: Jennifer Falk

Var du inne på Hollister typ vid Picadilly circus? Vi gick dit och det var asstort, men de hade fan ingenting :o blev jättebesviken... Dock hade de snygga killar, hehehehe

Svar: Nej jag tror vi aldrig var där faktiskit.. ALLA killar är jämt jättesnygga på hollister..
Hedvig Gustafsson

2013-07-27 · 18:25:52
URL: http://jenniferfalk.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så fint, liker bloggen din, kommer til å følge deg videre! :-)

Svar: Vad kul att du gillar den, vad kul att höra! :D
Hedvig Gustafsson

2013-07-28 · 17:02:41
URL: http://starry.blogg.no
Postat av: lisa

Hur mycket spenderade du i London? Alttså på din shopping :)

Svar: Gillar inte att prata om det, men några tusen! :)
Hedvig Gustafsson

2013-07-29 · 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: