Yankee Candle

Kategori: Min vardag


Gick på stan med Olivia i lördags en liten snabbis, gick in i en affär här i Örebro jag aldrig varit i. De sålde
massvis med Yankee candles och den här lilla hörnan var kanske en femtedel av allt som stod på hyllorna.
 
Hur som helst min helg har bestått av flera roligheter. I fredags åt jag på pizzaplaneten med min pojkvän sedan gick vi vidare och träffade massvis med kompisar och sen mot Frimis för lite dans, sång och "De vet du" som uppträdde live. Enligt mig väldigt grymma DJs eftersom de spelade bara såna låtar man känner igen! Hade en otroligt bra kväll och natt. Fick se många nya ansikten och träffa sköna personer. Natten slutade med tre cheeseburgare i min säng +älsklingen. Vi var vrålhungriga och vaknade vid tolvtiden. 

Sedan gick jag som sagt med Olivia på stan, hem till henne och gosade med hennes lilla valp. På kvällen var det födelsedagsfirande hos Linnéa eftersom hon fyllde år i onsdags. Jag, Olivia, Anna, Jasmine och Mathilda blev bjudna på god mat, efterrätt och kvällen slutade med dans.

Idag har jag varit sängliggandes mer eller mindre hela dagen. Är sjuk och mår skit. Nu är det inte långt kvar till skolavslutning och min födelsedag. Längtar så himla mycket, freedom!

·
Postat av: Linnea

Har du bra betyg i skolan? För det, av det jag läser, ser inte ut som du pluggar så mycket...

Svar: Jag har väl hyfsade betyg i de ämnena jag hittills läst nu första året på gymnasiet. Långt ifrån nöjd, men i mitt tillstånd och som jag mått under det senaste halvåret har jag inte riktigt orkat med skolan. Avslutat tre kurser än så länge och då har jag fått C i två utav dem och B i ett. Är du orolig för mig? I matte kommer jag nog hamna på E eftersom jag inte satsat alls på den det här läsåret och få ytterligare två C och ett B i två andra ämnen som avslutas vid skolavslutningen.
Sedan kanske det inte "ser ut" som jag pluggar så mycket därför att hur kul är det att läsa om skolan egentligen? Inte så kul va.
Hedvig Gustafsson

2013-05-26 · 19:32:05
Postat av: Anonym

I vilken affär kunde man köpa ljusen?

Svar: Vet inte vad affären heter, men den ligger mellan stortorget och slottet. Om du vet vart Espresso house är, så ligger det på den gatan mot slottet. Bredvid Palette!
Hedvig Gustafsson

2013-05-26 · 20:23:32
Postat av: Linnea

Åh dem är så fina! :)

Svar: Jaaa, luktar gott gör dem också! :D
Hedvig Gustafsson

2013-06-11 · 09:21:36
URL: http://linneasdiaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: