Always in my bag

Kategori: Inredning/mitt hus


Något jag alltid bär med mig i min väska är min hårborste, plånbok, ACO face/body fuktcreme, lipbalm, Clarins lipgloss, YSL läppstift, liten burk med lactrastabletter och penna. Har oftast med mig en liten body mist från Victoria's Secret också eller min Ralph Lauren-parfym som inte heller är så stor.

Glömde tillägga i mitt förra inlägg att jag faktiskt gymmade i fredags på ÖKK och har fortfarande träningsvärk. Körde biceps och igår ville jag bara dö för jag hade så ont. Nu ska jag äta lite, göra mig iordning och sedan åka iväg på husvisning!

·
Postat av: hon som älskar ditt rum

asså , det är din blogg jag går in på när jag vill ha inspo till mitt rum , seriöst ditt rum är fkn PERFEKT! kan du ta kort på lite möbler och ''favoriter'' och typ vart de är i från hur de fungerar och kostar? taaack `<33333333333

Svar: hahaha vet inte om du är seriös eller inte men kan försöka ta mer bilder på mitt rum! tycker dock det inte är så mycket att ta kort på :( men vad kul att höra ändå!!
Hedvig Gustafsson

2013-11-17 · 16:04:09
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

bra saker att ha i väskan! :)

Svar: jaaa, speciellt för mig som har problem med huden hahaa :( och ja, på vintern är det ännu värre!
Hedvig Gustafsson

2013-11-17 · 17:16:19
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Veronica

var är plånboken ifrån? sjukt snygg är den! älskar din blogg också! :)

Svar: Den är från London, primark! :) åh tack :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-17 · 21:03:54
Postat av: Emma

Din väska är så fin! :)

Svar: Älskar den haha!! Mitt bästa köp tror jag :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-19 · 20:34:40
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Lina

Du köpte din MK väska i London va? Hur mycket kostade den där? Är det stor skillnad jämfört med Sverige?

Svar: Ja det gjorde jag, den kostade 2400 kronor har jag för mig :) Man tjänar några hundralappar jaa :)
Hedvig Gustafsson

2013-11-21 · 04:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: