Grattis älskling

Kategori: Min vardag


Idag fyller min underbara pojkvän sjutton år. På bilden har han på sig en utav sakerna jag köpte till honom i London i somras. Ett jättefint somrigt linne som passar honom perfekt. Ska åka till Vintrosa efter skolan och göra hans födelsedag till den bästa. Ska alltså fira honom igen med hans familj ikväll. I lördags firade vi honom med hans mormor, hennes man och familjen med god mat. Riktigt trevligt, även fast jag var dödstrött och somnade nästan på stolen.

Nu ska jag straxt hänga upp tvätten jag slängde in för en timma sedan, äta frukost och sedan åka till skolan för lite frivillig extramatte. Måste gå på en extra mattelektion varje vecka för jag har så svårt för att lära mig det och behöver väldigt mycket hjälp med just det ämnet. Är inte godkänd och det är bara att kämpa. Dödssvårt, men slutar aldrig kämpa.

·
Postat av: anh nguyen

HAHAHAH kan tänka mig att du nästan somna på stolen HAHAHAHAHHAHA!!!

Går oxå på extra matte så high five bro <3
have fun tonight, lite deluxe firande if u know what i mean hihihihi puss så ses vi nästa vecka!

Svar: HAHAHAHHA typiskt mig!!!!! HAHAH Åhh sämst vi är :( Nej jag skoja bara, vi är bäst!! :D<333 hahahhaa loveu miss youdet ska jag haaaa ;) puss
Hedvig Gustafsson

2013-11-26 · 09:28:43
URL: http://anhnguyen.webblogg.se
Postat av: Milina Salihodzic

Grattis till honom!

2013-11-27 · 02:05:13
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: