28 oktober 2013

Kategori: Min vardag


Jag & Sofia - Ni kanske undrar varför jag inte uppdaterat så mycket? Jag har inte varit med om någon olycka, dött eller liknande. I fredags kom Sofia hit från Växjö och sedan dess har jag varit väldigt lite vid datorn och inte fotat alls förrän idag. Här får ni en liten sneak peak på hur vi har sett ut under fotograferingen. 

I lördags gick vi på stan, åt sushi och shoppade. På kvällen var vi med Filiph och Vincent hemma hos Filiph. Vi kollade på skräckfilm, skrek, skrattade, åt pizza, pratade och massvis med godsaker. Natten blev lång och vi hade det riktigt roligt faktiskt! Igår var vi sjukt trötta så vi båda somnade mitt på dagen och vaknade mot kvällen. Då vi åt och kollade på The Walking Dead, Solsidan, Hellenius Hörna och Ink Master. Alltså en riktig slappardag med film, tv, mat och girl talk. Just nu ska vi fika lite hemma hos mig och sedan åka till Marieberg för lite shopping. 

·
Postat av: jonnarenman.blogg.se

Så fina ni vaar :))

Svar: åh, tack så mycket!! :)
Hedvig Gustafsson

2013-10-28 · 19:54:45
URL: http://jonnarenman.blogg.se/
Postat av: Elina

Fint jackan satt på dig! :*

Svar: tack fina du!! <3
Hedvig Gustafsson

2013-10-28 · 23:41:30
Postat av: Josefine Anerland

SÅ snygg!

Svar: men TACK!!
Hedvig Gustafsson

2013-11-05 · 10:39:10
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: