ready for some party

Kategori: Min vardag


Köpte den här fina tekoppen i måndags och idag fixade jag mina naglar tills ikväll. Naglarna är mycket finare i verkligheten haha, inte alls en rättvis bild. Men ikväll blir det inget Boston tea party, ikväll hoppas jag på en riktigt rolig Halloweenfest. Men ska inte ha för höga förväntningar på denna kväll, vill bara att det ska bli en kväll värd att minnas!

Vad jag ska vara vet jag inte än, det är bara några timmar tills jag måste bestämma mig. Blir något spontant, orkar egentligen inte göra något speciellt ikväll. Skulle nog helst bara vilja ligga nerbäddad i min säng och kolla på någon bra film eller serie. Så rolig är jag!

·
Postat av: Sanna Johansson

Åh, vilka fina naglar!

Svar: tack så mycket! :D
Hedvig Gustafsson

2013-10-31 · 22:14:39
URL: http://sannasofias.blogg.se/
Postat av: frida christina

Vilka fina naglar!

Svar: tack så mycket! :)
Hedvig Gustafsson

2013-11-03 · 11:41:38
URL: http://glossfashion.com/fridachristinas/
Postat av: Josefine Anerland

Naglarna, omgggg så fina!

Svar: åhhhh tack :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-03 · 15:23:47
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vart köper/beställer du dina nagel grejer?

Svar: Köpte av en privatperson först och det glittret var bäst. Sedan har jag beställt från Fyndiq, dock har jag knappt lyckats göra några fina naglar med glittret därifrån.. :/
Hedvig Gustafsson

2013-11-04 · 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: