Färdigpackad för Växjö

Kategori: Min vardag


Färdigpackad inför Växjö och redo för Ullared, fest och mycket god mat. Men framförallt för att träffa min kompis Sofia jag lärde känna via bilddagboken för väldigt många år sedan nu. Packade väldigt lite denna gång då jag kan låna saker av henne och för att jag ska få med min shopping från Ullared hem på tåget hahah. Det kommer bli några otroligt roliga dagar hos henne och det enda som inte är lika roligt är väl att åka tåg själv med TVÅ byten.. Lost puppy.

·
Postat av: Emma

Ville du göra ett länkbyte? :)
Kram

Svar: Åker bort imorgon, kan göra ett tidsinställt inlägg tills imorgon isåfall! :) Förlåt för jag inte hört av mig, glömt bort typ.. :(
Hedvig Gustafsson

2014-04-10 · 20:46:57
URL: http://emmawessman.se
Postat av: MATILDA

snygga klackar :D

Svar: visst är dom :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-13 · 17:17:57
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: