sommarvärme och grillad mat

Kategori: Mat & bakning



Idag har jag suttit 2 timmar och pluggat i solen medan jag lyssnat på musik och solat. Lyckades bränna mig ganska
bra så nu har jag nog sveriges fulaste bränna. Efter det så åkte jag och pappa till någon parkering här i Örebro och
övningskörde. Gick ju lite sådär då det var flera månader sedan jag satt bakom ratten. Men det var även
första gången jag åkte på en väg med trafik, så kul och det gick bra tillslut.


Så fort jag kom hem la jag en fläskfilé i marinad och började göra iordning sallad, potatis, bearnaisesås och skära lök. Jag stod alltså för kvällsmaten idag och det blev riktigt gott. Övar lite inför mitt BBQ-party jag ska ha med familjen och släkten om 1,5 månad när jag fyller 18år. Det kommer nog bli perfekt, hoppas på riktigt bra väder. Men med min otur i livet kommer det säkert spöregna och vara storm haha.. 

·
Postat av: MATILDA

härligt och vad gott =)

Svar: jaaa, så mysigt nu när det börjar bli lite varmt och man kan grilla!! supergott :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-22 · 09:05:39
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: