Min helg med fina vännen

Kategori: Min vardag


I fredags kom Sofia hit från Växjö och hon åkte hem efter kvällsmaten idag. I fredags stack vi direkt till gymmet, har nämligen införskaffat mig ett gymkort på ÖKK här i Örebro eftersom jag har fått en "gullig" liten Honeybooboo-mage. Så nu ska jag försöka gymma några gånger i veckan. Sofia gymmar väldigt mycket och agerade lite PT till mig, hon dödade mig bokstavligen och på lördagen kunde jag inte sitta för jag gjort så mycket squats och benövningar. På lördagen gick vi på marknaden, delade på ett familjesushi fat och på kvällen träffade Filiph och Vincent. Vi var hos mig, kollade film, åt gott och snackade hela kvällen/natten.

Har även fixat naglarna på Sofia och idag fixade jag naglarna på mig själv. Dock har jag bara fixat en hand, så blir lite kaos om jag inte orkar/hinner fixan naglarna innan skolan imorgon.. Hoppas ni haft en bra helg, puss

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: