Onsdagen 29:onde januari

Kategori: Min vardag


Tog denna bild i måndags kväll, sminkade mig lite lätt och en sak är säker. Jag måste verkligen lära mig att sminka mig själv och jag behöver verkligen införskaffa mig olika sminkprodukter. Har bara två puder och en dålig mascara.. Hur som helst så tycker jag bilden blev helt okej och det fick bli min profilbild på Facebook. 

Nu ska jag äta kvällsmat, har precis spelat tre games Leauge of legends och efter maten ska jag bara plugga. Har lyckats hamna efter igen.. Gymnasiet tar verkligen död på mig på alla sätt. Dock har jag studiedag imorgon, så det ska bli hur skönt som helst!

·
Postat av: Filiph Carlén

Sötnosen♥

Svar: puss
Hedvig Gustafsson

2014-01-29 · 22:32:38
URL: http://carlens.blogg.se/
Postat av: Selina

Så fin du är!

Svar: tack så mycket, detsamma!!
Hedvig Gustafsson

2014-01-31 · 17:48:56
URL: http://seliiinaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: