Glasögon på och glasögon av

Kategori: Min vardag


Har enligt mig ganska grova synfel, har både glasögon och linser. Men det kanske inte är några big news för någon, däremot vantrivs jag att ha både glasögon och linser. Jag ser inte ett skit på långt håll, är så närsynt så det inte finns. Därför jag sällan hälsar på folk som är på andra sidan gatan eller så, för allt bara är suddigt.. Okej detta inlägg var så random, nu ska jag spela lite, kolla på Fjorton suger och bara tänka på allt annat än det som tynger mig just nu. puss

·
Postat av: Anonym

Vad har du för styrka? :)

Svar: hahaha diggar din mail, men jag vet inte.. till körkortstestet såg jag iaf 60% på långt håll och gränsen var 50%..
Hedvig Gustafsson

2014-05-06 · 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: