Tio centimeter kortare

Kategori: Min vardag


Idag efter mötet i skolan så gick jag iväg spontant och klippte mig. Supertrevligare klippare och superbilligt dessutom. Håret blev ungefär 10cm kortare och mycket fräschare, men just nu sitter jag bara med en beslutsångest. Ska jag färga mitt hår eller inte..? Det är den stora frågan haha!

·
Postat av: ebba

Vart klippte du dig? behöver tips :D

Svar: ohhh, vet inte vad det heter :( men det ligger på gatan där pacos ligger, typ vid vår skola mitt emot bra och begagnat? eller vad det heter haha :D du kommer se frisören om du går in på den gatan, dom tar typ 100-150 kronor för att klippa bara :D
Hedvig Gustafsson

2014-05-14 · 20:19:58
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: