MINA SÖTA VÄNNER

Kategori: Min vardag



Inser ni hur gullig den här bilden är? Mina två oskyldiga bambis till vänner, har inte träffat Anton på åratal. Nils träffar jag ju i princip varje dag. Det här är en bild från förra året när vi gjorde dipp och typ doppade med gurka & morötter, myskväll helt enkelt!

Idag har jag tränat, var väldigt skönt trots all styrka och jag var stel som en jävla pinne. Körde 360 på trampett och försökte mig på 540 men det var omöjligt. Nu är jag nyduschad och ikväll ska jag antagligen träffa killarna på bilden. Måste bli lite pepp och dom får mig att le en hel del, toppenkillar det där!

·
Postat av: sanna

svar: tack så mycket hedvig!:D

2012-04-28 · 19:40:00
URL: http://sannahagbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: