Början av påsklovet

Kategori: Min vardag


I fredags tog jag tåget till min älskade vän Sofia. På lördagen åkte vi till Ullared och på kvällen när vi kom hem började jag storstäda hennes rum och inreda lite med hennes inköp. Som ni kanske vet älskar jag att inreda, så det var riktigt kul att få hjälpa henne.

På söndagen stod hemmafest hos henne på schemat och det blev en lyckad kväll trots att jag inte kände en kotte (rätt logiskt då jag varken bor där och var där senast i åttan). Utöver det har vi bara chillat, använt ansiksmasker, pratat, lyssnat på musik, skrattat och ätit. Åkte hem i tisdags och igår mötte jag upp Emil, Olivia och Ignacio för lite grillning i stadsparken. Idag har jag varit med Stephanie, var riktigt skönt att bara ta det lugnt, laga lite mat tillsammans och prata. Kort summering på veckan är att jag har haft en riktigt bra start på lovet!

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: