Nly shoes

Kategori: Inspiration


Hittade dessa godingar i helgen när jag letade skor till min 18årsdag. Riktigt somriga och fina. Frågan är bara, vilka är finast? Båda två är hur fina som helst men de övre skorna är ju lite lättare att gå i (antagligen), fastän klackarna på de skorna är lite högre. Beslutsångest.

·
Postat av: Anonym

dom nedersta är garanterat snyggast!! Guld detaljerna gör allt!!

Svar: Okej, alltså åh. Sån beslutsångest, kanske blir båda haha!
Hedvig Gustafsson

2014-03-12 · 18:11:16
Postat av: Fannyyy

Jag tycker dom första, dom andra ser så långa ut från sidan haha, men fint med gulddetaljerna annars:)Och som du skrev så tror jag dom första är lättare att gå i också :)

Svar: Fast jag har ju bara storlek 35, så då kanske dom inte ser så långa ut ändå haha! :)
Hedvig Gustafsson

2014-03-12 · 18:19:05
Postat av: Anonym

Kan du snälla svara vart skorna är ifrån skulle bli väldigt tacksam

Svar: Nelly :)
Hedvig Gustafsson

2014-03-12 · 20:14:22
Postat av: ida foto. ♛

så snygga!! tycker de andra, så snyggt med guldet! Även gillar jag formen osv mer på dem :D

Svar: visst är de, åhh. vill verkligen bara klicka hem dem nu :(
Hedvig Gustafsson

2014-03-13 · 21:06:36
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Sös

Åh vad snygga! Jag skulle kört på de sista! :)

Svar: Jaa funderar på det!! :)
Hedvig Gustafsson

2014-03-14 · 19:58:56
URL: http://www.grytlis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: