Valborgsmässoafton

Kategori: Min vardag


En otroligt lyckad kväll, alla var glada, lagom fulla och jag hade den bästa Valborgsmässoaftonen någonsin. Började fira in första maj med några killar och några utav mina närmsta tjejkompisar hos min fina och otroligt snygga vän Olivia. Vi åt mat, dansade och pratade. Sedan åkte jag och Linnéa vidare till Hovsta med bussen för lite mer Valborgsfirande och 18års-firande. Kvällen blev hur lyckad som helst med dans, sång, deeptalks med sådana som inte var mina närmsta vänner som förövrigt fick mig att inse ett och annat och jag var bara allmänt glad hela kvällen. Det var så skönt och kan säga att det var den bästa festen jag gått på i år utan att överdriva, kan leva på mitt lilla lyckorus från festen ett bra tag framöver nu!

·
Postat av: L I N A

låter som en riktigt bra valborg!! :)
sv; samma här! allt är bara bra :)

Svar: jaa, den var toppen!! :D
Hedvig Gustafsson

2014-05-03 · 08:01:56
URL: http://linas.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: