Dag 01 - Om mig ♥

Jag är en tjej som heter Hedvig och är född 1996 i Vietnam. Jag blev adopterad till Sverige av mina föräldrar när jag var 3 månader gammal, sen dess har jag bott i Örebro hela mitt liv. Jag är en tjej som har mycket känslor,är kreativ & sätter höga krav på mig själv. Själv tycker jag att jag är rätt omtänksam (försöker iallafall så gott jag kan), snäll och rolig. Men det kan man ju tolka hur som helst, jag har min egna lilla humor, sån som jag skrattar åt för mig själv (a) På fritiden dansar jag streetdance, shoppar, datorn, pluggar, kompisar & massa annat kul :) Jag har även tränat gymnastik i 11 terminer (ca. 5 år), fotboll och basket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0