Svar från frågestunden - Del 3.

Kategori: Min vardag



Hur ser ditt dröm rum ut?
Det är stort och vitt med en feeeeeeeet dubbelsäng och fina möbler (inte mycket småskit). Sen ska det vara ett till rum man går in i som är gigantiskt, där ska det finnas många hyllor och stänger med massor kläder. Sedan en stor spegel och i mitten av rummet ska det vara en fyrkantig sittkudde där man kan sitta och sätta på sig skorna.

Hur ser din garderob ut? Du får gårna ta en bild!!!
Ena halvan den bakom spegeln har jag pärmar med viktiga saker, underkläder, yogaboll och lite allt möjligt faktiskt :) I den till höger med blommor har jag bara kläder, även lite lakan och pennor!

(klicka på bilderna för att få se dom stora)


Kan du visa bilder på ditt rum? :)
Ja, det är klart! Här har ni bilder på mitt rum..

1. Min säng
2. Skrivbord
3. Sminkbord, hög stol & make-uplampor typ :)
4. Fotölj 
5. Garderob (fick inte med hela)

Sen har jag en tv framför sängen också och ett tv bord :D

(klicka på bilderna för att få dom större)



Haft kille nån gång? :)
Ja, fast det var long time a go. Så det räknas knappt, oseriösa.

Har du strulat?
Ah.

Kan du lära mig strula?
HAHAH nej..

Är du oskuld?

För privat.

Att ge eller att få?
Haha vilken fråga.. Jaduu, båda svarar jag då!

This or that - En kille som är lite halvful utseende och lite mullig som är sjukt snäll eller en kille som är sjukt mega jävla snygg som har finaste kroppen, grymma ögon och härligaste leendet fast han är grymt kaxig men samtidigt snäll... (fast bara snäll ibland då det är väldigt sällan)?
Han måste ju vara snäll mot mig, annars fungerar det inte! Om jag måste tar jag nummer ett!

Gillar du William Hultkrantz?

Ibland, men inte mer än som vän haha!!




·
Postat av: sanna

hehe du glömmde min fråga(a)

2011-04-29 · 18:25:36
URL: http://sannahagbergg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: