A DROP IN THE OCEAN.

Kategori: Videoinlägg



Höhöö, ser lite dryg ut när jag tuggar tuggummi men live with thaaat! Annars är det full rulle med städningen här hemma, ska bara släpa in dammsugaren hit när jag orkar! Men nu ska jag kolla på ett till avsnitt av Andra Avenyn, bästa serien som gjorts genom tiderna! :D

·
Postat av: sanna

asså ditt hår är så himla fint!!! :D

2011-12-30 · 17:27:27
URL: http://sannahagbergg.devote.se
Postat av: Daniel

goaste hedvig!

2011-12-30 · 21:03:19
Postat av: Emma

Jag är oxå ett AA fan 4ever! Så himla bra är det! Kollas du på youtube? Det gör jag ;) vill att dom ska börja sända det igen! :D erkänn att jonas bane (kim) är huuuuur snygg son helst! Haha

2011-12-30 · 21:20:13
URL: http://emmandens.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart är din tröja köpt? Sjukt snygg ju:)

Sen undra jag om du kan lägga upp för och efter bilder på redigering som du gör? Grym blogg btw:)

2012-01-01 · 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: