8 TIMMAR SEDAN JAG ÅT

Kategori: Vietnam 2012



Vita, bruna, röda, blöta Hedvig på bild // Jag skulle nästan kunna döda någon för lite mat just nu.. Är skitgrinig men ingen att skrika på för pappa ligger i sängen och är typ sjuk?!?! BLIR SÅJÄVLA ARG PÅ ALLT NU. Skulle vilja vara hemma i Sverige en timma nu så jag kan tvätta håret med schampoo & balsam jag gillar även ha fri tillgång till mat = kylskåpet. ÅHHHHHHHH :@ Mitt blodsocker är på noll och jag vågar fan inte gå ner själv till hotellrestaurangen och beställa på engelska, dessutom får jag inte ta med det upp på rummet för pappa inte klarar av matlukten just nu. APA!

·
Postat av: Anh Nguyen

SV: HAHA JAA !! DET ÄR JAG... ELLER VAR JAG, har ju för'ndrats! :DD



Ååååååh fan va surt !! så vare oxå för mig hahaha, men mamma låg o sov i hotellrummet vi ba FAAN. Fast senare drog jag o lena till subway själv :D

2012-04-05 · 13:09:19
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/
Postat av: alexandra

Så är det typ när jag och min familj åker utomlands, men att dom då sover hela tiden, så jag brukar alltid fråga "betalar ni en resa för att få sova utomlands?" haha!

Nu läste jag att din pappa var sjuk, men ändå, det bara ploppade upp i huvudet.

2012-04-05 · 19:39:52
Postat av: Manar

Föresten du kanske hört det men Instagram har kommit till android! ;D

2012-04-05 · 20:25:39
URL: http://loovejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fråga, den där bilden på dig som hade fått jätte mycket notes, du skrev att du inte har tumblr så vart har du lagt upp bilden? (svara gärna i ett inlägg) kram!

2012-04-06 · 12:29:08
Postat av: hk

Kunde du träffa din mamma ?

2012-04-06 · 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: