Min shopping ifrån London

Kategori: Inköp


Repostar tre utav mina favoritbilder. Vill så gärna tillbaka till London, skulle vilja fira julafton där. Tänk alla mysiga gator upplysta med ljusslingor och snön ligger vit på marken. Sedan gå in på Starbucks och köpa en varm choklad, jag dör. Vill dit någon gång under vintern, men när vet jag inte. Åhh, så himla mysigt.

Det här blir antagligen sista inlägget tills på måndag. För er som missat så åker jag bort med min pojkvän och hans familj till Sälen. Kameran hänger och jag ska försöka att bara njuta utan alla sociala medier och andra beroenden jag har. Kommer nog ha en riktigt bra långhelg!

Vill bara tipsa er om min "inköp/shopping"-kategori. Klicka in på den så får ni kanske lite inspiration. Älskar att klicka in på olika kategorier på andras bloggar jag följer. Det ger mig verkligen inspiration. Bara ett litet tips från lilla mig!

·
Postat av: Linnea

Hur mycket pengar gick allt det där på?
Ska åka till London snart och planerar nog att köpa ungefär lika mycket som du så jag undra typ bara hur mycket pengar som är bra och ha med sig! :)

Svar: Jag hade med mig ungefär 5500 kronor tror jag! Något sånt iallafall. Fick inte så mycket för pengarna därför att min MK väska kostade väldigt mycket :)
Hedvig Gustafsson

2013-11-27 · 22:43:09
Postat av: linah

ååå älskar!!

Svar: jag med haha! :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-28 · 03:46:13
URL: http://linaheve.forme.se
Postat av: Linda

så avundsjuk:D

Svar: det tycker jag du inte ska vara, bara spara ihop pengar!! :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-28 · 11:34:38
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: veronica eriksson

Finns nog inget på bilden jag skulle tacka nej till! Gud så mycket snyggt du hittat! :) Kramar

Svar: Hahha jaaa, hittade endel!! :)
Hedvig Gustafsson

2013-11-28 · 20:35:00
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Ebba Axelsson

Sv: Jaha, ajdå!

Jättefina grejer. Ha det så mysigt i sälen! :)

Svar: Åh tack. Vi hade det jättebra! :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-28 · 21:25:20
URL: http://axelsson.webblogg.se
Postat av: Lovisa.

Åh så avundsjuk! Ska åka till New York i påsk så ska verkligen spara ihop massa pengar så jag kan shoppa så mycket! :D

Svar: Åh vad kul!! Vill också åka till USA någon gång :D
Hedvig Gustafsson

2013-11-30 · 15:10:46
URL: http://lovisabengtssonn.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad kostade MK väskan och vars köpte du den? Vilka affärer rekommenderar du? Och ställen tex Oxford street? Ska dit om en månad så tacksam för tips! =)

Svar: Jag tror den kostade 2400 kronor och köpte den på Selfridges :) Oxford street och regent street bland annat :)
Hedvig Gustafsson

2013-12-12 · 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: