Fredagen den 25:e april

Kategori: Mat & bakning


Hade en väldigt kort skoldag i fredags, direkt efter skolan så mötte jag upp Linnéa för att äta på Jensens. Sedan drog vi hem till mig för att packa med lite saker inför natten och sedan till henne där vi låg och solade, pratade, dansade lite på hennes altan, jag fixade hennes naglar och bara chillade. Sedan fick vi lite oväntat besök av tre killar som ville titta förbi. 

När killarna drog så bytte vi om och cyklade till Willys för att handla kvällsmat. Påväg till mataffären var det några äckliga killar i en bil som gjorde en vidrig gest åt Linnéa, då hon utan att ens tvivla gav fingret åt dem. Hahhah älskar den girl powern!! Direkt när vi kom hem så började vi laga quesadillas med kyckling. Alltså det blev hur gott som helst, nästan så jag måste köpa en grillstekpanna bara för att kunna göra den maträtten.


Resultatet av mästerkockarna, det smakade lika bra som det såg ut. Så himlans gott och lätt att göra! Förövrigt älskar jag hennes nya uterum, alla möbler, inredningsdetaljerna och allt haha. Är ju galen i inredning och hon har det så fint hos sig!

Senare på kvällen så fick vi finbesök av Olivia, Emil, David och Johan. Vi satt under hela kvällen och pratade, skrattade och spelade Alias som jag förövrigt vann på med min spelpartner Emil. Hade en otroligt bra fredag med fina vänner och efter alla hade åkt hem så somnade jag, Linnéa och Johan framför filmen Prisoners. 

·
Postat av: Solin

Åh, vilka härliga bilder!

Svar: jaa visst är dom, tack så mycket!! måste börja ta med mig kameran när jag hittar på saker lite oftare!! :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-27 · 11:52:03
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Fantastiskt fint dukat

Svar: tack så mycket, jag som stod för dukningen!!
Hedvig Gustafsson

2014-04-27 · 12:02:16
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Abby

vad tycker du om tbs? ska söka till den, fast här i stockholm. men är fortfarande lite tveksam om jag ska ha det som mitt förstahandsval

Svar: det positiva med tbs tycker jag är att lärarna är väldigt drivna och de allra flesta stormtrivs som lärare och därmed blir det bättre undervisning som leder till en positiv stämning hos eleverna = bra betyg.
det sämre är väl att vi har oerhört mycket inlämningar (vi snittar 3 inlämningar per vecka i örebro, kan vara till det bättre om man är bra på att ta eget ansvar), medan kommunala skolor mer kör på prov.

om du har några övriga mer specifika frågor är det bara att fråga på :) tycker också att det är lite synd att de inte investerar i att bygga upp skolor från grunden så man kan ha egen idrottsal, matsal osv. (kanske dom har i stockholm, men inte här i örebro iaf)
Hedvig Gustafsson

2014-04-27 · 14:01:59
URL: http://abbyowusu.blogg.se
Postat av: VERONICA - modeblogg

Underbara bilder tjejen, gud så härligt det ser ut! :) Vad trevlig kväll. Ha en fantastisk söndag, kramar!

Svar: tack så mycket, jaaa. superhärligt! detsamma, kram :)
Hedvig Gustafsson

2014-04-27 · 15:29:16
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Diman Dilir

å va gott!

Svar: jaa, supergott!! :)
Hedvig Gustafsson

2014-04-27 · 16:19:31
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: kaffehörnan

Riktigt läckert du gjort. Så kreativ du är

Svar: Jaa, supergott. tack :)
Hedvig Gustafsson

2014-04-29 · 12:59:40
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: