I'm a Nellyholic

Kategori: Min vardag


Fick tidningen med min senaste beställning från Nelly.com
 
Igår direkt efter skolan gick jag hem till Olivia med båda Oliverna, då de med en gång satte igång och lagade godaste kycklingwrapen (medan jag plockade upp det olivia tappade på golvet, dvs. en tallrik som gick i flera bitar, mat osv. hahah min klantigaste vän). Fick mig många goda skratt igår och vi dansade på hennes balkong till hög musik, så underbart.

På kvällen fram mot natten satt jag med Linnéa i Skype i fyra timmar(!!!) och pratade om allt från killar till mat. Fast det är ju typ samma sak, jag älskar båda. Planerade fredagen och skickade extremt fula, gamla bilder till varandra haha! Nu sitter jag vid datorn, äter lunch och ska sedan bege mig till skolan. Älskar verkligen mitt nya schema ♥

·
Postat av: Anonym

http://ccute-couples.tumblr.com/post/79510719474/everything-love-source

Svar: haha orkar inte bry mig faktiskt, tycker bilden är fin :)
Hedvig Gustafsson

2014-04-04 · 21:02:49
Postat av: MADDISENJ.SE

nelly har så mycket fint

Svar: jaaa, verkligen!!!
Hedvig Gustafsson

2014-04-05 · 11:45:12
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: