let me take a #selfie

Kategori: Min vardag


Gillar verkligen inte låten, men vad gör man inte för en liten rubrik. Har haft en väldigt bra påskafton med släkt från mammas sida så imorse gick jag upp relativt tidigt och gjorde iordning mig och sedan tog några egos på mig själv. Har ätit alldeles för mycket idag och gosat väldigt mycket med min morbrors hundar som även sover kvar här inatt. Skulle så gärna vilja ha en hund, men det kräver ju så mycket ansvar och tid.. Nu ska jag iallafall kolla på "2 fast 2 furious", som jag redan sett och rekommenderar starkt! Glad påsk alla vänner och ovänner, puss

·
Postat av: Josefine Dahlin

Jätte fin blogg! :)

Svar: tack så mycket :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-20 · 16:55:04
URL: http://www.dahlin.blogg.se
Postat av: Adriana Cajani

Älskar din nya design!!

Svar: åh vad bra, kände att jag behövde något nytt och enkelt!! :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-20 · 16:56:24
URL: http://adrianac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: