Mer inredning från ullared

Kategori: Inköp


Detta var resten av inredningen jag köpte inne på Ullared, förutom två ljuskoppar på olika höga ben som jag får visa en annan gång. Ett serveringsfat, kopp, mugg för mina sminkborstar, Gripsholm och Solbacka bedset och sist men inte minst en liten korg från Victoria's fick jag med mig.

Alla som känner mig eller följt min blogg ett tag nu vet nog att jag är galen i inredning och gärna lägger pengar på det istället för kläder och smink. Så jag är verkligen taggad på att bli vuxen, skaffa familj, eget hus (helst från grunden) och inreda precis som jag vill ha det i hela huset. Är jag lite tråkig kanske haha..?

·
Postat av: Diman Dilir

så mycket fint!

Svar: eller hur, älskar inredning!!!
Hedvig Gustafsson

2014-04-19 · 22:34:09
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Sofie

Hahah åh, nu har jag sett ännu mer av dina inlägg, du kan nog känna dig säker på att du har en ny läsare! Herregud vad jag delar samma tankar som dig, ÄLSKAR inredning och att samla på mig en massa fina inredningsdetaljer som jag vill ha i mitt framtida hem. Fullkomligt ÄLSKAR den där muggen som det står "SAVON" på och koppen och fatet. Helt kär! Måste verkligen åka till Ullared och shoppa sönder, ser jag nu. Haha.

Du har en helt fantastisk blogg, fortsätt i samma stil :D

Svar: Jaa det får du göra och kul att du gillar min blogg!! Ullared har så mycket bra och billigt! och jag SKA åka dit när skaffar egen lägenhet och köpa massvis med inredningssaker, längtar så!!
Tack så mycket, glad jag blir!! :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-20 · 17:31:39
URL: http://tetanterna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: