Nya sminkprodukter

Kategori: Inköp


Ögonfransböjare från Kicks - Loose powder, Make up store - Cover all mix, Make up store - Primer/base prep, Make up store - Blush, Make up store - Puderborste, Kicks - Concealerborste, Kicks - Borste för BB-cream, Kicks - BB-cream, Parfym Pia
 
Är så sjukt nöjd med mina inköp i fredags, dock sved det lite i plånboken. Men nu har jag iallafall smink så jag kan göra en bra vardagssminkning. Framöver när jag har lite mer pengar ska jag beställa en palett med ögonskuggor också och köpa ytterligare en pensel. Någon gång när jag har ork ska jag fota produkterna igen och förklara lite mer om dem. Kanske ska ta före och efterbild på mitt ansikte också (om jag vågar) haha!

·
Postat av: Wilma

Hej Hedvig :) Det här har egentligen inte något med inlägget att göra, men jag skulle verkligen behöva lite hjälp! Jag går snart ut nian, och det innebär att balen och skolavslutningen börjar närma sig. Jag får så mycket panik och ångest över vilka klänningar och skor jag ska ha på mig, och hur mycket det kommer kosta! Min mamma säger att det inte ska vara för dyrt (alltså inte 600 kr för en klänning/skor), men alla fina skor och klänningar jag hittar kostar så mycket... Vad hade du på dig när du gick ut nian och på balen? Kan du ge mig lite tips/råd på sidor eller liknande? Skulle vara förevigt tacksam! Kramar från en mycket panikerande Wilma'

Svar: Hej Wilma! Jag hade på mig en svart långklänning från H&M och ett par klackskor jag hade sedan innan. Väldigt enkelt och balen i 9:an är ingen stor grej tycker jag.. Skillnad med balen i nian och den på gymnasiet i trean tycker jag. Om din mamma inte vill lägga så mycket pengar på klänning och skor så satsa på en fin sminkning och håruppsättning. Piffa även till med någon smycke om du känner för det :D Det behöver inte bli så dyrt! :) Skriv på FB eller kommentera igen om du inte är nöjd med mitt svar.
Nelly.com har billiga klänningar och skor! :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-09 · 19:38:48
Postat av: Diman Dilir

den concealern är så bra!

Svar: jaa ganska, dock har jag ganska torr hy och concealern är rätt dryg så den kanske inte är så jättebra för mig.. men men :D
Hedvig Gustafsson

2014-04-09 · 20:20:26
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Fanny Jaensson

kan du göra en sminkvideo med dom produkterna? :)

Svar: alltså, kanske hahah.. tycker inte jag blir så bra på videos :(
Hedvig Gustafsson

2014-04-10 · 20:08:58
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: