Överraskning till pojkvännen

Kategori: Min vardag


Min överraskning till pojkvännen - Idag är det alla hjärtans dag, min pojkvän Filiph sitter just nu på en buss som är i Tyskland. Han ska vidare till Frankrike och Val Thorens för lite snowboardåkning med vänner. Vinkade av honom igår vid Tullängsskolan kvart i ett på natten och kunde inte somna förrän halv fyra på natten.. 

Igår åt vi på en indisk restaurang som heter Karishma. Vi åt mat direkt från Tandoor, de kom in med maten på en rykande gjutjärnsplatta och vi hade båda beställt in lamm. Sedan fick vi ris till, massvis med såser i olika skålar och beställde även in vitlöksbröd. Maten blev rätt stark med såsen jag la på, men det var iallafall hur gott som helst. Efter vi ätit klart överraskade jag honom med ett rum som såg ut såhär, blev verkligen nöjd över det jag gjorde för mitt rum såg typ 1000x finare och mysigare ut. Massa levande ljus, rosorna från honom och godiset till honom. Notera kuddarna jag gav till honom också, så himla fint. Fick även massa fina saker av honom som jag tänkte lägga upp senare här på bloggen.

Varför vi firade igår var mest för att idag är det vår ettårsdag men även alla hjärtans dag. Idag ska jag bara ta det lugnt, umgås med min mamma pappa, plugga och äta gott. Hoppas ni får en bra dag och ta hand om era kompisar, nära och kära lite extra idag! Kram

·
Postat av: Solin

Gud så fint du gjort det!

Svar: åh tack. jaaa, blev själv förvånad hur bra det blev.. :D
Hedvig Gustafsson

2014-02-14 · 15:51:36
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

va mysigt!

Svar: jaaa, supermysigt!!
Hedvig Gustafsson

2014-02-14 · 23:12:26
URL: http://nattstad.se/dimand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: