Alla mina inköp i Stockholm

Kategori: Inköp


Inte mycket, men alla köp är väl genomtänkta och har använt allt flitigt haha. Plus 6 stycken trosor som jag inte tog med på bilden! Behöver sommarlov nu apropå ingenting. Eller behöver åtminstone vår, fast hela vintern har ju inte varit en riktig vinter så.. Jag ska nog inte klaga så mycket. Det enda jag vill slippa är skolan och allt plugg som vilar tungt på mina axlar. Sedan längtar jag tills min beställning från nagelgiganten kommer. Får nog hem sakerna imorgon eller fredag, sedan sakerna från Ebay lär dyka upp när som helst. Kommer säkert bli ebayberoende bara för det är så billigt, love it.

·
Postat av: Lina Johansson

Fina saker :)

Svar: jaaaa visst är det!! :)
Hedvig Gustafsson

2014-01-09 · 18:46:22
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: jonnarenman.blogg.se

älskar skorna!

Svar: jag med, fast lite jobbiga att gå långt med!! :o
Hedvig Gustafsson

2014-01-11 · 20:14:26
URL: http://jonnarenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: