Årsresumé för 2013

Kategori: Min vardag


Januari: Nytt år, nyårsdagen. Det skulle vara det året som jag skulle göra en comeback. Men höst- och vinterdeprissionen höll i och mådde inte särskilt bra under hela ettan i gymnasiet. Jag började träffa Filiph allt mer och vi sov över i princip varje helg halva december och hela januari. Han fick mig att må så bra.

Februari: 14 februari, på alla hjärtans dag blev jag tillsammans med Filiph. Vi åt på Kinamuren, jag fick en blomma av honom och en chokladask. Detta är nog den bästa händelsen 2013.


Mars: Var i storstenshöjden med vänner, det var soligt och jag försökte lära mig snowboard. Mådde fortfarande skit över skolan men det blev sakta men säkert bättre. Hade även D-vitaminbrist och mitt immunförsvar var sämst. Plus hela ettan var jag i en deprission som var riktigt svår att ta sig ur. Ingen kommer någonsin förstå, kanske bara min mamma. Livet är inte alltid så lätt som tonåring.

April: Orkade knappt något, motivationen var slut och jag behövde verkligen sommarlov.

Maj: Jag blev fotade av duktiga Jennifer för en header, vi åt på Fikafabriken tillsammans och sommaren närmade sig vilket var en stor lättnad för mig!

 
Juni: Fyllde 17, blev uppvaktad av pojkvännen, familjen och mormor. Bråvalla festival, såg Macklemore, Ron pope, Avicii, Nause m.m. Jag var även i Danmark med min familj och badade/hängde mycket i Lanna kalkbrott med pojkvännen och kompisar!

 
Juli: Var i London med Olivia, min mamma och pappa i fem dagar. Det resulterade till en hel del shopping och en ekande plånbok. Träffade även en liten Berner sennen hund vid namn Doffen. Det är min morbrors och är hur gullig som helst, han var bara 8 veckor på dessa bilder.

 
Augusti: Familjen åkte till min morbror och hans fru i Uppsala och besökte "lilla" (han växte riktigt mycket under en månad) Doffen, hade kräftskiva och träffade släkten. Var även med Filiphs familj i Sixtorp och sov i husvagn för att fira Filiphs fasters man som fyllde jämt, hade ett riktigt bra slut på sommarlovet och skulle gärna kunna ha lite fler veckors sommarlov.

 
September: Gjorde inget speciellt i september förutom att plugga, gå korta skoldagar och umgås med vänner.

Oktober: Sofia var här på höstlovet och gjorde det bäst. Fotade, shoppade och hängde med Filiph och Vincent. Vi hade så kul och det blev så tomt när hon åkte hem till Växjö! 
 
 
November: Sälen med Filiph, hans familj, Vincent och Anton. Grinade typ första åket i backen, svart backe som var lite isig plus att de åkte in i skogen med en gång och jag åkte efter och ramlade såklart. Klippte även mitt hår, hela -10cm (vilket var ganska stort för mig haha).
 
 
December: Julavslutning med Anton Ewald, julafton med min släkt, mellandagsrean i Stockholm med min fina kompis Anh. Sist men inte minst, nyårsafton. Fest som firades hemma hos mig med härligt sällskap! En utav de bästa månaderna detta år, sommarlovet var helt underbart också. Nästa år kommer äga alla andra år, det ska jag se till. Hoppas 2013 var super för er och hoppas ni får ett lika bra/bättre 2014. Kramis

 
Ombytta roller, nu är det tjejerna som spänner sig istället för Ansgar haha!



·
Postat av: Anonym

kan du göra ett inlägg om shoppingen i London? vart affärerna ligger osv? :)

Svar: Hej! Jag är sämsta lokalsinnet typ men kolla tillbaka i mitt arkiv i juli/augusti :) Regent street, bondstreet, oxfordstreet är väl de bästa. Minns inte riktigt var de olika affärerna ligger men du kan lika gärna googla på affärerna du vill veta vart dom ligger och kolla google maps eller så. Tror det är lättare :)
Hedvig Gustafsson

2014-01-11 · 16:48:25
Postat av: Lina Johansson

- Åh tack så mycket!

Hoppas du får en bra kväll :)

Svar: Detsamma! :)
Hedvig Gustafsson

2014-01-11 · 18:49:41
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: Lina Johansson

- Ja verkligen:)

2014-01-13 · 14:37:32
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: .

Kan du tipsa om alla-hjärtansdag presenter?

Svar: Jag får se, tror jag kan hinna med det :) Vet dock inte om jag har sån stor lust då jag inte ska fira alla hjärtans dag i år haha
Hedvig Gustafsson

2014-01-14 · 23:11:28
Postat av: sara

Måste bara säga att du är så gudomligt vacker!! Läser din blogg i stort sett varje dag men har nog inte kommenterat förut. Kram <3

Svar: Åh vad gullig du är!! Glad jag blir, kramis
Hedvig Gustafsson

2014-01-18 · 01:27:22
URL: http://saracatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: