Artonårsönskelista

Kategori: Inspiration


Marc Jacobs computer case - Silvrig Gant klocka - Silvrig klocka från Thomas Sabo - Llse pearl ear från Snö of Sweden - Vit "Lookingfeelinggood" blus från Odd Molly - Thomas Sabos silvriga charm carrier - 18årsberlock - Änglavaktberlock - Apples magic mouse - Lexingtontons beiga mattallrikar - Beiget uppläggningsfat från Lexington Beige Lexingtonmugg - Djupa skålar "mellan" från Lexington - Körkort - Svarta glitteruggs - Respengar - Macbook pro
 
Det är ungefär fyra månader och två veckor kvar tills jag fyller arton år och just nu är presenter, barbeque/tapas garden party med släkten, 18årsfest och krogen det enda jag tänker på. Kollaget består mer eller mindre av hela min önskelista som mest troligt kommer att ändras med tiden. Det är ju ändå ett bra tagn kvar till tredje juni. Det bästa med min födelsedag är nog att det är sommar och precis innan sommarlovet. Längtar så, samtidigt som jag tycker vintern och snön faktiskt kan vara himla mysig!