En riktigt bra helg

Kategori: Min vardag


Blivit många snapshots från Instagram den senaste tiden, men jag ska försöka bli bättre. Har haft en underbar helg med vänner, pojkvännen, hans släkt och familj. I fredags slutade jag vid lunch och då tillbringade jag eftermiddagen till att fixa Filiphs kusin Rebeccas naglar. På kvällen tog jag mitt pick och pack och stack vidare till landet för att sova hos pojkvännen hela helgen. Vi spelade leauge of legends typ hela kvällen (vilket par gör det egentligen?!) och sedan sov vi hyfsat tidigt.

På morgonen fick Filiph dra mig ur sängen och vi gjorde oss klara för att åka lite skidor och snowboard i Storstenshöjden med Anton, Mattias, Gustav, Chrille och Martin. Riktigt kul, ramlade några gånger när vi körde in i skogen där de inte gjort iordning offpisten. På kvällen åkte hela familjen Carlén och jag till Filiphs kusiner och faster för att fira en utav hans kusiner. Söndagen övningskörde jag lite med pappa och pluggade bara. Detta blev ett riktigt tråkigt inlägg, puss.

·

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: