Fototävling i Vingåker

Kategori: Min vardag


Var med i en fototävling i Vingåker igår med min vän Linnéa och hennes familj. Man fick åtta stycken teman och skulle fota alla olika teman enligt en specifik ordning och i slutet av tävlingen skulle man endast ha åtta stycken bilder på sitt minneskort. 4 av 8 bilder blev helt okej enligt mig. Resten blev ganska fula..


Första temat var "mjukt", min tanke bakom bilden var att vattnet och mossan på stenen är mjuka. 


Ett tema var "figur", så då bad jag Linnéa agera lite handmodell och forma ett hjärta framför ett träd så det blev bokeh i bakgrunden.


Denna bild ska föreställa "tyst", tanken bakom det är väl att man lyssnar på musik ensam och för omgivningen blir det tyst.

Sista temat var "gammal" och valde att ta en bild på ett gammalt bildäck.

·
Postat av: MATILDAS

fina bilder :D

Svar: tack så mycket :D
Hedvig Gustafsson

2014-06-02 · 12:39:53
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: linah

riktigt fina bilder:D! vad för kamera använder du?

Svar: åh tack så mycket nikon d5100 :D
Hedvig Gustafsson

2014-06-02 · 16:04:36
URL: http://afroeve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: