Min helg vecka 11

Kategori: Min vardag


Fruktfat och choklad med Steph - I fredags eftermiddag träffade jag Stephanie på stan, vi köpte med oss godsaker från ICA och sedan åkte hem till henne. Dog typ när hennes små hundar sprang mot mig, så himla små och söta. Vi pratade om allt möjligt och det är riktigt skönt att knappt göra någonting och bara prata om livet. Efter det så hämtade pappa mig för det regnade jättemycket och sedan skjutsade hem mig till Olivia där jag blev bjuden på tacos. Känns ibland lite som en andra familj, pratar oftast väldigt mycket med hennes lillasyster och mamma när jag är där. Hade en riktigt bra kväll, så skönt att prata med någon som verkligen känner mig.

Igår var jag på 18årsfest, mådde inte alls bra när jag kom dit och ville bara åka hem. Tillslut blev det bättre och fram mot natten skrattade och dansade jag med mina underbara vänner. Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga. Kanske klicka hem något också, internetshopping är ju typ det bästa man kan göra..

·
Postat av: MADDISENJ.SE

Mums vad gott det där såg ut

Svar: jaaa, supergott verkligen!!
Hedvig Gustafsson

2014-03-16 · 17:43:05
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: