Platform cuff Sandal

Kategori: Inköp


Hämtade nyligen ut dessa skönheter. Skorna kommer vara hur underbara som helst till fina sommarklänningar och till fest. Dock en aningen svåra att gå med då klacken är väldigt smal och de inte sitter åt så hårt. Jag är iallafall hur nöjd som helst med inköpet och jag älskar gulddetaljen!

Nu ska jag bara döda mig vid skoldatorn och skriva klart den absolut sista uppgiften i företagsekonomikursen. Riktigt sorgligt då jag älskar min lärare jag har i företagsekonomi, dock älskar jag inte ämnet. Så privatjuridiken kommer jag sakna ännu mer, kursen slutar också i veckan. Har samma lärare i båda kurserna, världens bästa.

·
Postat av: ♫♪ sandra

snygga!

Svar: visst är dom :D
Hedvig Gustafsson

2014-03-27 · 18:38:06
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: